30/7/07

It's the first day of my e-life


Η αιτία για την δημιουργία του συγκεκριμένου blog, βρίσκεται μέσα στα ίδια τα Blogs.
Έχω ενθουσιαστεί με την ιδέα ότι πολλά από αυτά που βλέπω, ακούω και σκέφτομαι θα μπορώ να τα μοιραστώ με άλλους μέσα από αυτό το blog.
Εδώ και κάποιους μήνες παρακολουθώ τις αναρτήσεις μερικών Ελλήνων bloggers που τις βρίσκω αρκετά ενδιαφέρουσες. Έχω αρκετές εικόνες και σκέψεις κοινές με άλλους. Υπήρξαν στιγμές που ήθελα πολύ να σχολιάσω θετικά ή αρνητικά ορισμένες από αυτές, χωρίς όμως να το κάνω. Δεν ξέρω ακριβώς το λόγο που δεν το έκανα, ίσως γιατί δεν τόλμησα, ίσως γιατί ήμουν στο ‘τριπάκι’ του να είμαι μόνο αναγνώστης, ίσως…
Πρέπει όμως να αναγνωρίσω τα blogs σαν την πιο “καθαρή” μορφή επικοινωνίας. Κι έτσι να θέλω να είμαι μέρος της.
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καταλήξει ακόμα τι θέλω να μοιραστώ (εξού και το trouble-mind) με όλους εκεί έξω, αλλά θα το βρω που θα πάει; Προς το παρόν εύχομαι να με δεχτούν στην «sphere» τους.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλή αρχή

Govakia είπε...

Kalws orises, eyxomai kathe epityxia sto blog sou..